Folytatás és további részek: http://www.youtube.com/view_play_list?p=08755FFDC9AC67D7
Az angliai Summerhill iskolát 1921-ben alapította a skót A.S. Neill. Az iskolában felnőttek és gyerekek egymás partnerei, ebből következően az önkormányzatban gyereknek és felnőttnek egy-egy szavazata van.
Ugyancsak ebből következik, hogy a gyerekeket nem kényszerítik az órákat látogatni. Ennek ellenére a gyerekek sokat tanulnak, nemcsak a tanárok által kötelezően megtartott órákon, hanem játék közben, az önkormányzat ülésein, és személyes beszélgetéseken. Az iskola példája annak, hogy van a szokásos iskolának emberibb alternatívája. Az iskolának mindig küzdenie kellett fennmaradásáért. Ennek kiemelkedő fejezete az angol oktatási kormányzat ellen folytatott győzelemmel végződött per, aminek tétje az volt, hogy az iskola megőrizheti-e a fentebb kifejtett filozófiáját. A film valós események alapján készített TV játékfilm, amit a BBC 2008 elején mutatott be.
http://www.VilagHelyzete.com/
AWAKENING THE WORLD ... ... EVERY HEART MAKES A DIFFERENCE
In a world that continues to evolve, there are certain outcomes that become inevitable. The shift in human potential is one of them...
Please join the peaceful REVOLUTION of our WORLD HERE:
http://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD
We have the power, more than the power, to bring down the vibrational prison walls if we understand even the basics of how it all works. The Control System is not structured by accident to generate incoherent heart energy and low vibrational thought and emotion such as fear, stress, anger, frustration and depression. This is done to maintain humanity in a low-vibrational, incoherent state, that generates the energy they want, enslaves people in close-minded ignorance and ... here's the big one ... projects a constant supply of imbalanced and chaotic low-vibrational electromagnetic energy into the Earth's atmosphere. (David Icke)