Sat. Apr 27th, 2024
1955-BEN ELTŰNT, 37 ÉV UTÁN LESZÁLLT?! – A 914-ES JÁRAT REJTÉLYES TÖRTÉNETE

1955-BEN ELTŰNT, 37 ÉV UTÁN LESZÁLLT?! - A 914-ES JÁRAT REJTÉLYES TÖRTÉNETE

Nézd meg ezeket is!
EZ A REJTÉLYES FÉRFI ÁLMOK EZREIBEN SZEREPELT! TE LÁTTAD MÁR?
https://www.youtube.com/watch?v=8xn2Z-uJRfc
11 ÉVVEL AZ ELSŐ TALÁLKOZÁSUK ELŐTT KÉSZÜLT EZ A KÉP A HÁZASPÁRRÓL! - [TOP] ELKÉPESZTŐ TÖRTÉNETEK
https://youtu.be/6DhQvhNzAG4
FOLYÓBA ESETT A TELEFONJA! - 8 HÓNAP UTÁN TALÁLTÁK MEG [MŰKÖDÖTT!]
https://www.youtube.com/watch?v=_dR7-sP4BJE&feature=youtu.be

Repüljünk vissza az időben 65 évvel ezelőttig, 1955 júliusáig. Egy amerikai utasszállító repülőgép felszállt egy new-yorki reptérről és Miami felé vette az irányt. A probléma akkor kezdődött, amikor a gép nem jelent meg Miami repterének radarjain. Ekkor az ott dolgozók azonnal tájékoztatták a new-yorki repteret, akik haladéktalanul értesítették az illetékes hatóságokat. Kezdetét vette a keresés. Mivel sehonnan sem érkezett hír, hogy láttak volna lezuhanni egy repülőgépet, ezért valószínűsíthető volt, hogy az az óceán felett hibásodott meg. A keresés azonban nem járt sikerrel. A 914-es járat 57 utasával és a személyzettel együtt örökre eltűnt. A hivatalos álláspont szerint a gép lezuhant, ezt azonban senki sem tudta bebizonyítani. 1992-ben, azaz 37 évvel az eltűnés után egy dél-amerikai férfi hajmeresztő történettel állt elő. Juan de la Corte légiforgalmi irányító Caracas repterén. Szeptember 9-et írunk, mely egy átlagos napnak tűnt. „Éppen mikor a kávémat iszogattam egy ismeretlen repülő jármű tűnt fel a radaron. Azonnal megpróbáltam felvenni vele a kapcsolatot, mely hamar sikerült is. A pilóta szólt a mikrofonba, aki egy szokatlan kérdéssel fordult hozzám. Azt kérdezte hol van. Rémülten ugyan, de válaszoltam neki, hogy Caracas repterén. Ő erre azt mondta, hogy ők New Yorkból indultak és Miamiba kéne eljutniuk 1955. július 2-án 9 óra 55 perckor. Ezek után már mukkani sem mertem, elintéztem, hogy a gép zavartalanul le tudjon szállni, a kérdések ráérnek, amikor már mindenki biztonságban lesz. Mindenki azt hitte, hogy az egész csak egy rossz vicc, ám amikor megjelent a gép a leszállópályához közeledve, tátva maradt a szánk. Egy régi repülőgép készült leszállni, egy olyan, amelyet már nagyon rég ki kellett volna vonni a forgalomból. A jármű gond nélkül földet ért. Ekkor megkérdeztem a rádión a kapitányt, hogy tudja-e, hogy ma 1992. május 21. van? Ez idő alatt a helyi erők megpróbáltak közelebb férkőzni a géphez, ám az úgy tűnt máris továbbállna. Tisztán látszódott az ablakon keresztül, hogy a kapitány a kezével hadonászik, feltehetően azt kiabálta, hogy tűnjenek innen. A motorzaj erősödni kezdett, a gép elindult a kifutópályán és pillanatokon belül már el is tűnt az égbolton. Azóta senki sem látta őket.” Így szólt a légiforgalmi irányító története. Különös, nem igaz? Ám még mindig nincs vége. 1985-ben, vagyis 7 évvel Juan de la Corte beszámolója előtt egy amerikai hírlap írt egy cikket erről. Az írás tulajdonképpen ugyanezt írja le, egy bizonyos Juan de la Corte beszámolóját a 914-es járat rejtélyes megjelenéséről. Hab a tortán, hogy a Vissza a jövőbe című film is ebben az évben, 1985-ben jelent meg. Az újság, amely lehozta ezt a hírt, évekkel később, 1993-ban és 1999-ben is írt erről a történetről, azonban mindkét esetben más férfi képét mutatták de la Cortéról, illetve magáról a repülőgépről is.

Song: Erik Lund - Tokyo Sunset (Vlog No Copyright Music)
Music promoted by Vlog No Copyright Music.
Video Link: https://youtu.be/-jpnNRB5eTU

Related Post