Wed. May 1st, 2024
B A L I  –  AZ ISTENEK SZIGETE | Tamás Anita Ansnitt

2019 júliusában 11 éjszakát töltöttünk Bali szigetén. Bp-Szingapúr retúr repülőjegyet vásároltunk, majd egy köztes, Szingapúr-Bali repülőjegyet. (Így Szingapúrban is eltöltöttünk 2 napot, amelyről szintén készült egy kis film). A The Grand Bali Nusa Dua Hotelben szálltunk meg. A 11 napból 6 nap kirándultunk. Ebből 3 nap az I Love Bali Center programjain vettünk részt, amiért köszönettel is tartozunk a csapatnak, és Gyurinak, az idegenvezetőnknek. A többi nap robogót, illetve autót béreltünk sofőrrel együtt. Robogóbérlés 2.000 Ft/nap. Autóbérlés sofőrrel 20.000Ft/nap. A szigeten bal oldali közlekedés van. Kb. 30 perctől - 3 óráig terjedtek az utazás időtartamai, nem a távolságok, hanem a dugók miatt. Erre érdemes felkészülni 😉 Az évi 9 millió túrista és a 2-3 millió robogó mellett ez nem csoda. Az időjárás egész évben tökéletes, kb. átlag 28 fok. Esős évaszakban csak esténként, csak kb. 1 órát ha esik. Bali szörfparadicsom, a tengerpartokat nagy hullámok jellemzik, úszkálni ritkán tudtunk. Az árak: A hotelekben és Nusa Duán, a turista központokban drágábbak, kb. 2 ezer Ft/fő egy vacsora, máshol, pl., piacokon akár 1.000 Ft-ból is jól lehet lakni. Mindenhol, templomoknál, a vízeséseknél is vannak belépők, de csak pár száz forintok. Az orángután simogatás fényképpel együtt 3000Ft/fő, a teknős örökbefogadás szintén ennyi volt, amiért cserébe kaptunk egy nyakláncot, egy oklevelet és megküldték a videót is a szabadonengedésről. Ha bármi kérdésetek van, írjatok nyugodtan, ha tudok, segítek 🙂

Remélem tetszett Nektek ez a film, ahogy én láttam Balit, és ahogy bemutattam! 🙂 Ha igen, likeoljátok, és ha gondoljátok, kövessetek, iratkozzatok fel a youtube csatornámra. 🙂

Szingapúrról is készül egy filmünk, valamint Balin, az Ulun Danu Bratan úszótemplom külön benne lesz a 100 Híres épület a világban c. sorozatomban, amit minden hétvégén 10:55-től, 2019. dec. 31-ig láthattok az Atv-n, valamint itt a youtube csatornámon. 🙂