Tue. Apr 30th, 2024
[TOP 10] FÉLELMETES DOLOG ✔ AMIRŐL A LÉGITÁRSASÁGOK SOHA NEM BESZÉLNEK! [LEGJOBB]

[TOP 10] FÉLELMETES DOLOG ✔ AMIRŐL A LÉGITÁRSASÁGOK SOHA NEM BESZÉLNEK! [LEGJOBB]

A statisztikák szerint a repülés még mindig a legbiztonságosabb közlekedési forma, de vajon ez az állítás tényleg igaz? Az nyilvánvaló, hogy a légitársaságok mindent megtesznek annak érdekében, hogy az emberek elhiggyék azt, hogy a légiutaskísérők megpróbálnak vigyázni az emberek épségére és megpróbálnak egy kellemes időtöltés nyújtani az utasoknak, de sajnos még ennek ellenére is rengeteg olyan dolog van, amiről mi utasok nem tudunk ezért a mai videóban elárulok nektek 10 olyan sokkoló dolgot, amiről a légitársaságok soha nem beszélnek.

10 Túlfoglalás

A légitársaságok rendszeres jelleggel több repülőjegyet adnak el, mint ahány hely van a repülőgépeken annak érdekében,hogy a jegyárakat alacsonyan tudják tartani és hogy minden járat profitáljon a cégeknek, mivel egy járat csak akkor termel hasznot, ha az legalább 75%ig meg van töltve utasokkal.
Amiben reménykednek az az, hogy néhány utas, aki jegyet vett a bizonyos járatra, nem ér oda időben a repülőtérre, vagy esetleg a túlzsúfolt biztonsági ellenőrzésen fennakadva lekési a járatot, így elég nagy az esélye annak, hogy esetleg a te helyedet másnak is eladták már ugyanarra a járatra.

9 csavarok

Egy utazás során előfordulhat, hogy kinézel az ablakon és az a rettentő parás látvány fogad, hogy a repülőgép testéből hiányoznak a csavarok, de a kérdés itt az, hogy van e okod pánikolni?
Jelentések szerint renget olyan gép volt, ami több napon keresztül sok ezer kilométert repült úgy, bármiféle probléma nélkül, hogy azoknak a testéből 20-30 csavar hiányzott.

8 üzemanyaga

A federal aviation administration előírása szerint egy repülőgépben felszállás előtt összesen annyi üzemanyag kell, ami a tervezett útra plusz 45 perc extra távra elegendő és ez azt jelenti, hogy a gépeket nem mindig töltik fel üzemanyaggal felszállás előtt.. ez a szabály leginkább arra az esetre van, hogy a gépben minél kevesebb legyen az üzemanyag egy olyan vészhelyzet esetére, ahol a gépnek egy kisebb reptéren, vagy esetleg az autópályán kéne landolnia.

7 oxigén maszk

Ha eddig azt gondoltad, hogy egy vészhelyzet esetén az oxigénmaszkból kifogyhatatlan mennyiségű levegőhöz juthatsz, akkor sajnos tévedtél.
A repülőgépen található oxigénmaszkokból körülbelül 12.15 percre elegendő oxigénhez juthatsz, ami ráadásul nem is oxigén palackokból jön, mivel ez rendkívül robbanásveszélyes lenne. Az életmentő oxigén egy kémia reakció során keletkezik és az így létrejött oxigén jut el hozzánk a maszkon keresztül.

6 mentomellény

A mentőmellények rendkívül fontosak egy vészhelyzet esetén, de semmit sem ér az egész, ha az ülésed alatt lévő sárga mentőmellény hiányzik. Az embereknek fogalmuk sincs arról, hogy ilyen mellényt lopnak el az utasok csak úgy a poén kedvéjért és az egészben a legszomorúbb az, hogy a légiutaskísérők nem ellenőrzik azt, hogy minden mentőmellény a helyén van e. A us airways 1549-es járatán, ami a Hudson folyóba zuhant le 2009-ben a 155 utasból összesen 33 utasnak volt mentőmellénye, ami az olyan ökröknek köszönhető, mint az a 64 éves Kínai hölgy, aki megpróbált ellopni egy ilyen mentőmellényt a Cathay airline egyik járatáról.

5 pilóták

Egy 2015-ös felmérés során, a felmérést kitöltő pilótáknak az 56%-a beismert azt a szomorú tényt, hogy előfordult már olyan, hogy repülés közben elaludtak és ennek az 56%-nak a 26% azt is elismerte, hogy volt már olyan, hogy a szundikálásból arra ébredtek fel, hogy a másodpilóta is elaludt.

4 potyautasok

Az a gép, amivel a legutóbb utaztál valószínűleg olyan dolgokkal volt megpakolva az utasokon kívül, amire nem is gondoltál volna. A repülők csomagterébe az egzotikus állatoktól kezdve a különféle transzplantációhoz szükséges emberei szerveken keresztül egészen a hullákig mindenfélét felpakolnak.

3 zárt ajtók

Elgondolkoztál már valaha azon, hogy miért is zárják be a repülőkön az ajtókat olyan hamar a felszállás előtt?
A federal aviation administration szabályai szerint a fedélzeten előtt személyzet akár 3 órán keresztül is a gépen tarthatja az utasokat mielőtt a gép felszállna, ami néhány esetben érthető, de van itt valami, amit szintén sokan nem tudnak.

2 landolás

Lehet egy kicsit sokkolóan fog hangzani, hogy a legtöbb pilóta szereti a nehéz landolásokat, mivel ilyenkor felvághatnak és bemutathatják a hatalmas tudásukat.
A világ legjobb pilótái között elvégzett felmérés során a pilóták első 3 kedvenc helye a landoláshoz Gibraltár, Nápoly és madeira volt.
1 mentő? ja nem csak mellény

Az a tudat, hogy a széked alatt ott van egy mentőmellény (persze csak abban az esetben, ha még nem lopták el) egy pszichológia megnyugvást nyújthat, de ezen kívül igazából semmi mást. Az első az, hogy ezeket a mellényeket megfelelően kell felvenni, azért, hogy ez valóban fenntartson minket a víz felszínén, de legyünk őszinték és valljuk be, hogy még a legtapasztaltabb utasok sincsenek ezzel tisztában.

források: https://pastebin.com/Lh1aPuTw

Related Post